Pages

05/11/14

Milline tore päev täna on olnud!
Eile saime kätte oma keemia- hoodied ja need on nii pehmed ja mõnusad! Täna olid loengus pooltel inimestel need seljas :) Pärast hommikust keemia loengut oli meil, kes majandust kõrvalainena võtavad, raamatupidamise loeng ja meil oli lihtsalt kõige naljakam asendusprofessor. Iga kord kui ta midagi seletas ja inimesed segaste nägudega otsa vaatasid, ütles ta et on aeg teha paus ja rääkida üks lame "raamatupidamisnali". Naljad olid näiteks :
,,So a man wants to buy himself a new brain. He goes to the brain-shop and sees one for 1000 pounds. He asks the cashier:,, Why is the brain so expensive?" and the casheir replies :,,Because it´s Einstein´s." Man thinks that oh, alright, and finds another one for 1000 pounds. ,,Why is this one so expensive?" he asks again. Cashier replies:,, Because it´s Shakespeare´s."
Man thinks that oh, okay, and continues searching. Then he finds one for 10 000 pounds and thinks that wow, who´s could that one be. He asks the cashier and she replies:,, Accountant´s." ,,So why is it so expensive?"  Because it´s barely been used."
Ehk siis professor viskas enda üle nalja põhimõtteliselt :D
Üks hea oli veel.
,,A woman went to the doctor who told her she only had 6 months to live. ,,Oh my god!" said the woman. ,,What shall I do?"
,,Marry an accountant," suggested the doctor.
,,Why?"
,,These 6 monthts will seem like an eternity."
Professor ütles ta kuulis seda nalja oma enda naiselt, haha :D Kõiki ajas nii naerma, kui armsalt tobedad need naljad olid :D
Pärast loenguid olid meil jällegi ülikoolidevahelised võistlused, mängisin seekord üksikut ja võitsin mõlemad mängud! Kõik elasid üksteisele kaasa ja nii vahva oli. Kuna see oli esimene kord, kui kõik ülikooli 5 tiimi koos mängisid, sain paljude uute inimestega tuttavaks ja olin üllatunud et kaks poissi ka keemiat õpivad. See on see, kui ühel kursusel on 130 inimest - pooli inimesi ei tunne siiamaani ära :D
Koju minnes kõndisin mööda ühest noormehest, kes promos mingit panka/pensionisammast ja meil oli naljakas segadusttekitav vestluse algus :
,,Hi, excuse me – how many birthdays have you had?“
,,How many birthdays have I had?“
,,Yes.“ *Mõtlen paar sekundit.* ,,Oooh, you mean how old am I! I´m 19 haha!"
Praegu ma mõtlen küll et isver, kuidas ma aru ei saanud, aga sel hetkel ma olin lihtsalt mingi misasja, mis teda huvitab mitu sünnipäeva mul olnud on :D
Koju jõudes avastasin, et mulle on kohale tulnud esimene "Chemistry world" (ajakiri) ja üks mu korterikaaslastest oli küpsetanud kaerahelbe-banaaniküpsiseid. Kui mõnus! Istusime kõik koos köögis ja rääkisime oma tänastest võistlustest. Aa ja mu korterikaaslased viskavad nüüd kõik nalja selle üle, kuidas ma linnu Birmingham ja Nottingham hääldan. Ma hääldan nende linnade puhul selle lõpu "ham" ka selgelt välja (ma pole ise varem tähele pannud, et inglased ei häälda) ja naljatavad et mulle ikka väga meeldib sink. Väga tore eksole :D

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014