Pages

20/11/14


Käisin esimest korda Inglismaal teatris! :) Nägin Ooperifantoomi, mida olen varem Eestis ka näinud ja see oli lihtsalt imeline! Uskumatud hääled ja kostüümid ja kõik oli lihtsalt super. 
Ja mulle tuli see üllatusena, et Londonis on iga muusikali jaoks üks kindel teater. Mõtlesin, et on ikka nagu Eestis - suurtes teatrites jooksevad kõiksugu erinevad etendused ja muusikalid. Aga ei :)
Eriti vinge kujundusega Tai restoran
“Once the travel bug bites there is no known antidote, and I know that I shall be happily infected until the end of my life.”
― Michael Palin

2 comments:

  1. Mul tuli kohe nii palju ilusaid mälestusi selle postitusega meelde. Nägin Ooperifantoomi Londonis aastal 2006 või oli see 2007, igatahes ma ei ole seda siiani unustanud. See oli FANTASTILINE! Superhea tõesti. Aga palju edu seal põneval maal ja kõike kaunist! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo, mul hea meel! Ja ma usun, et ma ka nii kergelt seda ei unusta :)
      Suured tänud! :)

      Delete

JUST SEE © 2014