Pages

07/12/14

Ja juba ongi ainult üks nädal vaheajani!
Teisipäeval oli selle veerandi viimane "lab" (eesti keemikud, kuidas te lab-e kutsute?:D eksperiment? praktika? praktikum?) ja esimest korda ma olin terve aja rahulik ja ei põdenud iga asja pärast. Tavaliselt on üsna stressirohke 4 tundi jutti erinevate kemikaalide ja masinatega mässata, eriti hästi mõjub sellele veel lõpu-countdown kui viimased 5 minutit läheb seina peal suur stopper tööle ja karjub sulle, et kiirusta ja kirjuta viimased märkmed ja pese kõik nõud. Kuigi see on närvidele üsna hull, a) eksperimendid on enamasti väga huvitavad ja b) see hea tunne, kui saad kõik tehtud:D!
Keemia on tegelikult üks vähestest kursustest, mis reaalselt 9000 maksab ka - näiteks ajaloo/inglise keele õppimise kulud on arvatavasti vähem kui pool sellest, aga kõik üliõpilased maksavad ikkagi sama summa.
Kolmapäeval oli meil aasta viimane tiimivõistlus + õhtusöök ühes imeilusas restoranis :) See on nii vinge, kuidas igal spordil on oma social-secretary´d kes organiseerivad igasuguseid üritusi ja pidusid ja meie omad teevad ikka vägaa head tööd! Pärast läksime kõik koos kuuekümnekesi linna peole. Meid oli reaalselt KUUSKÜMMEND :D
Hanna, üks Soome tüdruk, keda ma juba mitu aastat tagasi sulgpalli kaudu teadsin, treenib ka minuga samas klubis. Istusime õhtul seal ja mõtlesime, kui imelik see ikka on, et kõik need laagrid/võistlused mis me varem koos oleme mänginud - me poleks elusees osanud arvata, et üks päev istume me koos Birminghamis ühes fancys restoranis ja sööme teiste sulgpalluritega õhtust. :D Elu on ikka vahva

12 comments:

  1. Replies
    1. Nii armas kommentaar :D! Aitäh :D!

      Delete
  2. Replies
    1. Tänud! :) Ja ma pean mainima, et see on nii lahe et sa mu müslibatoonide retsepti proovisid! :D

      Delete
  3. Meie kutsusime laboriks. Ja väga vahva jõulupuu teil :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei tea miks, aga ma mõtlesin et "täna meil oli labor" kõlab kuidagi veidralt :D Aga tänks :)

      Delete
  4. Õppekava järgi praktikum, maakeeli praks :):)

    ReplyDelete
  5. Nii mõnus on Su blogi ikka lugeda :)

    ReplyDelete
  6. Anette, sa näed nii hea välja, kuidagi täiskasvanlikum! :)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014