Pages

2014 - what a year :)

Hei-hei, loodan, et teil kõigil olid mõnusad jõulud :) Uskumatu, et 2014 hakkabki juba läbi saama, aga tore on kõigele tagasi vaadata ja mõelda, kui palju vahvat aasta jooksul juhtus :)


Stockholmis IB lõpetamine 39 punktiga & kõik need toredad inimesed, kellega tuttavaks sain! :)

Imeline Miami reis

Suvel Norras töötamine

Toredad suvemälestused- Katsi lõpetamine & minu vanade klassikaaslate lõpetamine & klassireis Saaremaale & Rootsi sõbrannad tulid Eestisse :)

Kõik see ülikoolitrall, Birminghami keemiaga sisse saamine & sinna kolimine

Esimene täiskasvanute meistrikate poolfinaal üksikus & Londoni trip

Ja palju-palju toredaid mälestusi veel! See aasta oli ikka super hea ja mul on nii hea meel kõige üle, mis ma tegin ja kus ma nüüd olen:)
Ilusat vana aasta lõppu kõigile 

4 comments:

  1. Sul on väga tegus aasta olnud! :) Väga tubli!! Ilusat vana aasta lõppu sullegi ja edukat uut!!! ;)

    ReplyDelete
  2. Head vana aasta lõppu!! :)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014