Pages

18/01/15


Nii tore on jälle tagasi olla! Lennusõit Tallinnast Frankfurti oli üsnagi naljakas, istusin kahe mehe vahel, kes üksteist tundsid ja kuigi ma pakkusin neile, et me vahetaks kohti, ütlesid nad et ei, pole vaja. Sellegipoolest vaatasid nad koos filmi (ehk ipad oli minu "lauakesel") ja ajasid omavahel juttu, nii et mina olin nende keskel - üldsegi mitte ebamugav, mkmm:D. Frankfurt-Birmingham oli see eest üsnagi hirmutav - üritasime kaks korda maanduda, aga tuuled olid nii tugevad ja kallutasid lennukit nii palju, et tõusime tagasi õhku. Kolmandal korral puperdas süda ikka päris kõvasti juba :D

Esimene nädal on olnud nii tegevusterohke ja nii hea meel oli kõiki jälle näha :) Üle pika aja oli paljusid "tavalisi" asju kuidagi eriti tore teha ka. Esimene loeng oli kõrvale üks suur briti aksendi pai, esimene võistus oli katsevõistlus Inglismaa ülikoolivaheliste jaoks (mis on ühes teises linnas ja kestab mitu päeva ehk tõotab tulla ägee trip), esimene labor oli vägagi tore feil, kus me pidime tund aega oma lahust kuumutama ja alles pärast 50 minutit avastasin, et minu magnetsegaja pliit oli juba päris alguses ennast ise välja lülitanud - paanika! Õnneks oli meil eriti lahe instruktor, kes ütles et ära põe, seadistas mu lahuse 15ks minutiks 3 korda kõrgemale temperatuurile ja lõppude lõpuks sain oma kristallid kätte ja kõik tuli ikkagi normaalselt välja :D
Sellest veerandist algasid mul "Introduction to Economics" ja "Introduction to Marketing" kursused, mis on nii mõnusad vaheldused keemiale ja professorid on täiega lahedad edukad inimesed. Tänu majanduse poolele õpib tegelikult palju rohkem inglise keelt ka, kuna keemias on rohkem selliseid spetsiifilisi väljendeid, mida mingis muus kontekstis väga ei kohta :D
Aa ja üks random asi, mida ma varem ei teadnud - & märki kutsutakse inglise keeles "Ampersand"
Üks hea feel-good film - The Blind Side
Ja üks eriti hea cover ka- Kuma - Falling For Somebody New

2 comments:

  1. The Blind Side on super! Nii mõnus ja südamlik film ja suures osas tõsielul põhinev!

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014