Pages

BUCS Nationals

Nii super nädalavahetus seljataga! Sain mängida oma esimesed Briti ülikoolidevahelised meistrikad sulgpallis ja kogu trip oli lihtsalt nii tore. Enamike spordialade meistrikad toimusid samal nädalavahetusel Sheffieldis, nii et kõik mu korterikaaslased (kõigil on spordistipp) olid ka seal võistlemas. Sulgpallihall oli samas hoones kus kergejõustik, ehk siis sain kahele oma korterikaaslasele kaasa elada :) Üks neist tuli sajas meetris kolmandaks, ülivinge!
Ise mängisin ma naispaari ja segapaari, kokku oli üle 200 paari ja naispaaris tulime me 16 sekka, mille üle mul oli niii hea meel :) Viimased 16 said mängida pühapäeval ja ohsa jessas, kus siis oli pealtvaatajaid! Mängisime 3 geimi ühe tugeva Nottinghami paari vastu ja kaotasime 3 punktiga...
Võistlustel põrkasin kokku ühe Läti tüdrukuga, keda ma varem euroopakatelt ja igast muudelt võistlustelt teadsin ja kes õpib ka nüüd ka Inglismaal ülikoolis. Nii vahva oli kuulda, kuidas tal läheb ja et ta on ka siia tulemisega nii rahul :)
Nüüd ma ei jõua juba järgmise aasta meistrikaid ära oodata, nii lahe suur võistlus ja nii tore team spirit!
Naxxos-New Orleans

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014