Pages

08/03/14

Tervitused! :):) Mul on terve päev olnud hirmus kirjutamise tuju ja ma loodan, et ma ei unusta nüüd kõike ära, millest ma kirjutada tahtsin.  Ilm on siin läinud nii soojaks ja mõnusaks ja viimasel ajal on päris palju vahvat toimunud ka.
Eelmisel nädalavahetusel sain ma oma juhendajalt meili, et kas ma tahaksin olla "international student ambassador" ja kuigi ma polnud kindel, millised kohustused/ülesanded sellega kaasnevad siis see tundus siiski olevat hea mõte ja ma läksin kolmapäeval esimesele kogunemisele. Üks väike klassiruum oli täis erinevatest riikidest pärit õpilasi, kõik olid kohe jube jutukad (võrreldes inglastega, haha) ja ma sain nii paljude toredate inimestega tuttavaks. Kogunemine oli seoses ühe video filmimisega, mida kooli turundusosakond rahvusvahelistele õpilastele, kes siia tulemisele mõtlevad, filmida tahab. Kohe kohapeal filmisime me sellise.. väikestest tükkidest kokku pandava video, kus kõik ütlesid paar asja, mis neile ülikooli juures meeldib ja kuidas üleüldse kogemus rahvusvahelise õpilasena on olnud. (Ise oleksin ma küll sellist videot näha tahtnud, kui ma ise siia kandideerisin, haha!) Järgmistel nädalatel filmime veel erinevaid klippe, a la "a day in life with a natural sciences student" ja midagi taolist. Tundub, et tulevikus tuleb veel igast vahvaid projekte, nii et mul on hea meel et sellega nõus olin :)
Reedel - oh sa nugis. Olen loengus ja saan treenerilt sõnumi "SOS. Helista kohe". Läksin siis loengusaalist välja ja helistasin. Treener ütles et All England´il (ehk siis ühel maailma tähtsamatest sulgpallivõistlustest) on vaja ühte tüdrukut ülikoolist uut National Badminton League punktisüsteemi demonstreerima. Aega oli nii palju, et sain oma orgaanilise keemia lõpuni istuda ja siis pidin koju jooksma, asjad võtma ja taksoga halli sõitma. Vähekene oli närv sees :D
Õnneks see punktisüsteemi demonstratsioon oli kohe alguses, kui halli uksed lahti tehti, nii et saal ei olnud rahvast veel täis.. Siit pildi pealt on näha, et tegu oli päris suure saaliga, haha! Sain mängida ühe seti Inglismaa kõige tugevama naise vastu, nii et see oli kift :)
Reedel enne loengut oli üks naljakamaid situatsioone, kus ma üle pika aja olnud olen :D Kõndisin siis ärikoolist keemia kooli poole ja olin peauksest umbes... kuskil 50 meetri kaugusel. Üks poiss minuga samalt kursuselt oli sellel hetkel peauksest sisse astumas ja siis ma vaatan, et ta jääb seisma ja hoiab ust lahti. Ma mõtlesin, et ei ole võimalik, et ta minu jaoks seda lahti hoiab - ma olen ju nii kaugel! Kõndisin edasi ja nägin, et kedagi ümber ei ole, nii et tundub, et hoiabki minu jaoks lahti. Mõte 1- kiirenda sammu/sörgi ukseni, sest muidu ta peab nii kaua ootama. Mõte 2- vehi käega ja raputa peaga, et ta näeks, et ta ei pea sinu jaoks ust lahti hoidma. Miks ma otsustasin teise mõtte valida? Raputasin käega aga ta lihtsalt lehvitas vastu ja ootas edasi, haha... Veel piinlikum. Kiirendasin siis sammu aga naljakas, kui aeglaselt sekundid lähevad, kui sa tahad kuskile kiiresti jõuda! :D Igatahes jah, britid on ikka ühed väga (liigagi:D) viisakad inimesed. Ma olin reaalselt poolesaja meetri kaugusel :D Ei aga väga armas temast muidugi.
Aga tavaiks, kui keegi veel ei ole näinud filmi "The Pursuit of Happyness" siis soovitan soojalt ja muidu .. olge tublid! :)

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014