Pages

09/04/15

Tervitused! :) Olen tagasi Birminghamis (kus on hetkel 18 kraadi sooja) ja mul on selline tunne nagu ma oleks kuskile puhkama sõitnud :D Tegelikult tulin varem siia, et eksamiteks korrata - ilma naljata ma kavatsen nüüd kolm nädalat nina raamatutes elada. Samas mingit moodi peab õppimisest puhkama ka, ehk siis vahepeal käime järve ääres päikese käes peesitamas (õnneks mul vähemalt 1 tuttav on ka campuses, kõik teised vaheajaks kodus) ja trennides. Tänu spordistipile saan ma tasuta jõusaalis, ujumas ja igasugustes grupitrennides käia, mis on lihtsalt super. Õnneks mu sõbral, kes siin on, on ka see stipp ehk siis me oleme iga päev midagi uut proovinud ja see on nii mõnus! Päikese käes tennist mängides tuli ikka täielik suve tunne peale :)
Aa ja ma ostsin endale lõpuks blenderi, milline rõõm! Hommikud on kohe palju loomingulisemad :D

Kuna ma polnud hirmutavalt kaua ühtegi ilukirjanduslikku raamatut lugenud, siis võtsin täna raamatukogust sellise raamatu nagu Tom McCarthy "Remainder" (täiesti suvaliselt tõmbasin riiulist) ja appi kui hea see on! Ja kuna ma olen inglise keeles nii vähe luulet lugenud, siis tõmbasin ühe luulekogu ka kaasa ja mul on nii hea meel. Ma naudin vist inglisekeelset luulet isegi rohkem kui eestikeelset. Kui keegi mingeid häid autoreid soovitada oskab, siis mul oleks väga hea meel :)
Üks lahe laul ka siia lõppu, olge tubliid

J.Cole - G.O.M.D.

4 comments:

  1. Atwood on üks minu lemmikud. Ja su smuutid näevad super isuäratavad välja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suured tänud, ma proovin järgmine kord temalt ka midagi ;) :)

      Delete
  2. Sain ka endale sünnipäevaks blenderi ja loodan, et see muudab ka mu hommikud eriti kevadisteks ja rõõmsateks. Kui sul mingeid megahäid smuutiretsepte on, võid vabalt jagada!
    -P.
    BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
  3. Kindlasti muudab! :) Häid retsepte on nii palju, aga mu lemmik on vist lihtne külmutatud banaan + mango + spinat + maitsestamata jogurt. See on see heleroheline, maitsest pole spinatit üldse tunda ja nii mõnus värske :P

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014