Pages

12/06/15

Pole nii ammu siia pikemalt kirjutanud aga praegu tuli selline jutustamise tuju peale! Nädal laboris sai tänasega läbi.. ja sellega lõppeski esimene aasta. Nii veider oli inimestele head suve soovida. Iga päev ninapidi koos ja siis järsku..et näeme 20 septembril.
Laborid olid tegelikult lahedad. Ma ütlen alati, et need on stressirohked ja rasked ja et mulle meeldib teoreetiline keemia rohkem, aga nüüd kui meil oli aega üheksast viieni laboris olla siis oli tegelikult jumala vahva! Üks päev anti meile näiteks üks väike pudelike 3 ainega - 2 neist tahked ja 1 vedel. Peale selle teadsime, et üks neist on happeline, üks aluseline ja üks neutraalne. Pidime ise välja mõtlema plaani, kuidas me need kolm ainet üksteisest eraldame ja kindlaks määrama, mis ained need siis täpselt on. Esialgu tundus keeruline, aga kõik aitasid üksteist välja ja lõpus oli põnev teada saada, kas sa said ikkagi õige aine kätte. Minu happe sulamistemperatuur oli natuke madalam, kui ta oleks pidanud olema ja ma teadsin, et paljud pidid oma aine uuesti eraldama, kui sulamistemperatuurid ei klappinud. Rääkisin siis sellele professorile, kes ained kontrollis, mis põhjustel võib mu happel mingeid ebapuhtusi võib olla (ebapuhtus tundub praegu nii imelik sõna - impurities? ma olen liiga kaua Inglismaal olnud!) ja siis ta märkas infrapuna spektril mu nime. Ütles et tohoh, ainult üks "n". Ma selgitasin, et ma ei ole Inglismaalt pärit ja et meil on ühe "n"-iga Anette rohkem levinud. Selle peale küsis ta, kust ma pärit olen ja hakkas meelde tuletama Tallinna vanalinna ja jutustas mulle restoranidest, kus ta käinud on ja unustas mu happe sulamistemperatuuri täiesti ära. Ja luges mu eksperimendi sooritatuks. :D
Kolmapäeva õhtul oli aasta viimane sports night, ehk siis õhtu kus kõik ülikooli tiimid riietuvad mingi totaka teema järgi ja lähevad välja. Aasta alguses ma mõtlesin, et ma ei hakka elu sees nädala keskel väljas käima (eriti, kui mul on järgmisel päeval kell 9 labor), aga need õhtud on alati kõige-kõige lahedamad ja mul on nii hea meel, et ma olen ikkagi käinud. Kõik meie tiimist juba teavad, et mulle ei meeldi palju juua (kõige kauem jaksan tantsida nagunii, hahaa) ja kui ma umbes kahe paiku koju ära lähen siis pole järgmisel päeval midagi häda :)
Nüüd pärast eksameid ja labori-nädalat on lihtsalt niiii mõnus niisama olla. Laenutasin paar head raamatut ja ma olen nii elevil millegi mitte-akadeemilise lugemisest. Homme lähen ühele toredale itaalia tüdrukule külla (kes hakkab muide järgmisest aastast hip-hopi tunde andma, kuhu ma ka plaanin minna, selle üle ka nii elevil) ja ta õpetab mulle oma ema retsepti järgi tiramisu tegema. Ja siis millalgi nädalavahetusel teen oma uue jumpsuit´iga pilti, mille Walktrendy pood mulle lahkesti saatis. Nii vahvaa :)

1 comment:

JUST SEE © 2014