Pages

19/07/2015

Vahepeal on nii palju mõtteid peast läbi käinud, millest kirjutada!  Lõpuks on üks mõnus rahulik pühapäev, et mõtted kirja panna.
Nr 1 - kolisin ülikooli majutusest majja! Alates septembrist elan siin nelja hea sõbrannaga :) Maja on mõnus ja kodune ja mu toas on palju rohkem ruumi kui varem. Nii mõnus. Muidugi kaasnevad majaga kõik need elektri/gaasi/interneti/arvetejamad, mille pärast esimene kuu peab natuke ajusid ragistama aga varsti on kõigest selge pilt :) Aa ja meil on väike aiake ka, kus saab näiteks hommikuti joogat teha ja õhtuti grillida. Nii hea!
Nr 2 - olen nüüd 5 nädalat siin tööl käinud ja esimese kuu lõpus edutati mind, nii et ma saan nüüd teisi inimesi treenida ja igast lahedatel koosolekutel käia. Tööl on mul ausõna kõige lahedam tiim üldse, iga päev on nii lahe & motiveeriv.
Nr 3- need, kes on mu blogi natuke kauem lugenud, teavad et ma olen suur Victoria ajastu kirjanduse fänn. Üks töökaaslane soovitas mul lugeda Emily Bronte "Wuthering Heights", ehk siis "Vihurimäe". Jällegi - siin ülituntud raamat/film ja Eestis kohustusliku/soovitatud kirjandusena ma seda küll ei mäleta.. Igatahes see vana sophisticated inglise keel on lihtsalt super ilus, soovitan vägaa!  
ODESZA - White Lies (Bruce Gibson Remix)   Üks eriti hea remix ka

3 comments:

JUST SEE © 2014