Pages

Juhtub

Istun praegu lennujaamas ja kuna lennuni on veel tund aega, mõtlesin et kirjutan siia oma "vahvast" seiklusest nädal aega tagasi :D
Kolmapäeviti oli meil töökaaslastega alati crew night, ehk siis läksime kõik pärast tööd kuskile kokteilibaari/pubisse. Sellel kolmapäeval olin ma eriti elevil, sest et firma omanik jättis järgmiseks päevaks minu kohustuseks organiseerida hommiku-koosolek ja üleüldse kogu hommik kontoris. Istusime ja rääkisime läbi, mida ma teha plaanin ja järsku vaatasin, et kell on peaaegu pool 12. Viimane rong oli mul 23:34 ehk siis hüppasin püsti ja jooksin välja. Jooksin rongijaama poole, jube väsinud aga samas järgmise päeva pärast nii elevil. Teadsin, et mu rong läheb alati platvormilt 11 ja seal oligi juba rong, mis pidi välja minema 23:34. Hüppasin peale, jube õnnelik et jõudsin ja panin kõrvaklapid pähe. Minu peatus on tavaliselt umbes 8 minuti pärast, aga enne seda on veel 2 peatust. Paar laulu olen juba ära kuulanud, aga ühtegi peatust pole ikka olnud. Võtan siis klapid peast ära ja küsin piletikontrollilt, miks me veel ülikooli peatuses peatunud ei ole.
,,Oh darling, this training is not going to the University! This train is going to Bristol."
Nägu läks tooni võrra valgemaks küll... :D
Esimene reaktsioon oli et okei, pole hullu, hüppan siis järgmises peatuses maha ja sõidan tagasi. Küsisin, et kui kaugel järgmine peatus on ja vastuseks sain et oii, järgmine peatus on Cheltenham Spa. Tunni aja kaugusel. TUNNI AJA.
Jällegi üritasin ennast maha rahustada ja mõtlesin, et sõidan siis ikkagi pärast tagasi. Küsisin, et kas ta saaks mulle rongiaja vaadata. Selle peale sain vastuseks, et kahjuks ju pärast kella 12 rongid enam ei käi ja bussid ka mitte. Järgmine rong on kell 6 hommikul.
Siis tuli närv sisse küll, mõtlesin et kuidas ma niimoodi rongijaamas üksi öö otsa istun / hommikuks kõik plaanid teen ja ilusti kontorisse jõuan ja särki värki. Telefonil oli 5% akut aga internetiühendust ma ei saanud, ehk siis saatsin ühele töökaaslasele sõnumi, kas ta saaks vaadata kui palju Cheltenham Spa´s hotellid/hostelid maksavad või kui palju oleks takso tagasi.
Enne kui vastuse sain, sai muidugi aku tühjaks.
Mis siis ikka, läksin Cheltenham Spa´s maha, läksin lähimasse infopunkti ja küsisin nende käest. Hotell oleks 90 naela öö, takso tagasi 120 naela. Mõtlesin, et palju parem oleks ikkagi hommikul kodust läbi käimise pärast mitte muretseda ja võtsin takso.
Kauplesin 10 naela viisakalt alla küll, aga siiski oli see elu kõige kallim taksosõit :D Õnneks oli samal päeval tööl müügiga hästi läinud, nii et olin sama palju teeninud ka. Oijah, järgmisel päeval ajas see kontoris kõiki naerma küll :D Mul ikka juhtub.

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anette.martin1@gmail.com on mu meiliaadress :)

      Delete
  2. 100 naela teenid päevas? Kas see on inglismaal tavaline või sul on lihtsalt keskmisest kõrgemalt tasustatud töö? : D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Töötasin "performance based pay" all ehk siis mida paremini müüd, seda rohkem palka saad :) Sel päeval oli mul õnneks hästi läinud :D

      Delete

JUST SEE © 2014