Pages

Back at Uni

Esimene nädal tagasi Inglismaal pole olnud just kõige roosilisem (majas kukkus üks lagi sisse, esimene õlavigastus, juba jäin haigeks ja igast muud tralli), aga siiski on olnud kõiki nii tore näha ja ma ootan juba täiega loengute algust. Suvel töötades sain ühe tüdrukuga tuttavaks, kes õpib samas ülikoolis juurat ja ma plaanin paari nende loengusse niisama kuulama minna ka.. Tahaks lihtsalt näha, kuidas juurat õpetatakse (võib-olla ma viimasel ajal liiga palju Suits´i vaadanud).
+ Järgmine laupäev on hiphopi audition ja ma nii elevil proovima minna. Tahaks tegelikult selle aasta jooksul veel väga palju asju ära proovida, nt siin Women in Finance ühing (täiega feminist wooo) ja kuna ma olen International Student Ambassador siis sellega tahaks ka igast pulli organiseerida uutele rahvusvahelistele õpilastele.
Aa ja blogisse ma veel ei postitanud, kõik Tallinna elanikud - Solarise lähedal on üks üsna uus mõnus koht Peps, kus on eriti head vahvlid ;)

G-Eazy x Too Short - Show You The World

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014