Pages

11/10/15

coat-Zara, jeans-Lindex, top-Boomerang, bag-Michael Kors, shoes-Converse
Ülikoolielu on ikka nii hea, mitte ükski päev ei ole igav. Elad koos sõpradega, õpid asju mis sind huvitavad, iga päev toimub kuskil mingi üritus... Ja hiphop on niii lahe! Mul on nii hea meel, et ma julgesin katsetele minna. Alguses kui näidati koreograafia ette, siis ma mõtlesin küll, et teen lolliks ennast, sest et kõik liigutused olid ERITI detailsed ja ma pole kunagi otseselt hiphopiga tegelenud (v.a. kodus youtube tutorialitest mõne tantsu õppimine, haha). Lõpus pidime kolmekaupa kõigi ees kava esitama, mis pani ikka korralikult südame põksuma aga õnneks läks täitsa hästi. Sain ülikooli tiimi, ehk siis teisel semestril saab igast võistlustel käia :)

Mu kaks lemmikut hiphopi kutti - Ludacris "How Low" Wildabeast Adams choreography

2 comments:

  1. Hei! Väga vahva blogi, võiksid rohkem blogida, sul on nii kirju elu :) Tahtsin küsida, et mitu korda nädalas sulgpallitrennis käid? Ja mis päevadel õpid? Sul on nii palju tegevusi, et kohe on huvitav teada saada, kuidas su nädal välja näeb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, aitäh sulle :) Ma üritan :P Sulgpalli mängin vähemalt 3 korda nädalas koos võistlustega, iga kolmapäev on võistlused teiste ülikoolide vastu ja esmaspäev & neljapäev on trennid (tegelikult on rohkem, aga ma päris kõikidesse ka ei jõua). Hiphop praegu õnneks ainult reedeti.
      Õpin ma põhimõtteliselt ikka iga päev- esmaspäeviti on labor, teisipäevast reedeni on iga päev 2-6 loengut/seminari ja väljaspool neid tunde tuleb muidugi korralikult iseseisvat tööd ka teha. Ehk siis argipäevadel ma enamasti kõiki töid valmis ei saa ja nädalavahetusel tuleb ikka alati väike trip raamatukokku (enamasti üritan laupäevaga kõik raskemad asjad valmis saada) :)

      Delete

JUST SEE © 2014