Pages

When back home

Inglismaalt koju tulles alati kaks tüüpilist tegevust, mis esimese nädala jooksul aset võtavad- juuste värvimine ja igasuguste uute retseptide proovimine :D Kuna mu ema on mul alati juukseid ise värvinud, siis olen ma elus ainult 3 korda juuksuris käinud. Aga seekord mõtlesin, et tahaks ühtlasest blondist puhata ja värviks juuksed hoopis "ombre" stiilis. Ja mu andekas ema sai isegi sellega hakkama, nii mõnus loomulik jäi ja nüüd ei pea blondi välja kasvamise pärast kogu aeg põdema.
Küpsetamiseks pole Inglismaal eriti aega, nii et hakkan nüüd järjest proovima igasuguseid retsepte, mida ma ammu proovida olen tahtnud. Eile tegin avokaadotrühvleid - või asemel 1 küps avokaado, 200 grammi veevannil sulatatud tumedat šokolaadi, pool teelusikat vaniljepulbrit ja veerand teelusikatäit soola. Nii lihtne, ainult et avokaado peab olema ikka üsna küps, et see ilusti püreestuks. Pärast võib veeretada kakaopulbri sees, et ilusamad välja näeks :)

2 comments:

  1. Ilus loomulik jah, mul tehti juuksuris nii et kole sirge triip jäi... Läksin koju ja värvisin ise uuesti üle :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me kartsime seda ka kõige rohkem, et sirge triip jääb :D Haha siis hea, et said ise hakkama, ma ise endale teha ei suudaks :D

      Delete

JUST SEE © 2014