Pages

25/01/18

 coat - Zara, scarf - market in London, bag - Michael Kors
Heei, kuidas läheb? :) Siin on 12 kraadi praegu! Nii mõnus. Läksime kolme sõbrannaga eile linna peale ja kunstimuuseumisse ja nautisime niisama mõnusat ilma. Ja laupäeval oli mul esimene esinemine hiphopiga! Nii vinge oli, esinesime arstiteaduskonna ballil ja rahvale tundus väga meeldivat! Ei jõua juba järgmisi esinemisi ära oodata, selline adrenaliinilaks:D
Muidu on õppida ikka palju ja teine aasta on kohe kindlasti raskem kui esimene. Orgaaniline keemia nõuab ikka korralikku ajude ragistamist. Aga see eest sellel veerandil on mul majanduse poole pealt Human Resource Management ja Global Marketing, mis on mõlemad täiega huvitavad ja ei tundu kursusetöö poolest nii meeletult rasked. Ühel professoril on veel eriti lahe prantsuse aksent ka, nii et ma iga kord ootan neid loenguid :D
Aga okidokii, olge tublid, ma nüüd lippan laborisse ethyl 2-benzyl-3-oxobutanoate´i sünteesima. (Kui keegi eesti keemik loeb mu blogi, siis palun tõlgi see molekul mulle eesti keelde :D)

2 comments:

  1. TÜ keemiaõpingud ütlevad mulle, et võiks olla 2-bensüül-3-oksobutanonaat, aga sünonüüm peaks olema bensüülatsetoatsetaat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha bensüülatsetoatsetaat kõlab nii lahedalt:D Kui ma kunagi Eestis keemiaga tegelema hakkan, siis saab mul kindlasti ainete nimedega lõbus olema :D

      Delete

JUST SEE © 2014