06/03/16

Pole niii ammu kirjutanud! Millega ma siis tegelenud olen?
Lõpetasin sulgpallihooaja ülikoolidevaheliste meistrivõistlustega Sheffieldis (sain veerandfinaali, jee, kokku oli umbes 170 naisüksikmängijat) ja tiimidevahelistega Bath´is. Sheffieldi nädalavahetusest panin kokku video ka, kui keegi tahab piiluda :)
Olen mõnusasti laboris aega veetnud ja käisin Londonis täpselt Shardi kõrval olevas hoones praktika jaoks intervjuul (mis tegelikult ei olnud üldsegi keemiaga seotud). Selline suurlinna tüdruku tunne tuli peale kohe.
Pidime sõbrannadega minema minu esimest päris "afternoon tea´d" nautima (ma ei oska seda eesti keeles seda hästi seletada aga kui googeldada proper british afternoon tea, siis on näha milline see välja näeb), aga just sellel päeval oli see õige koht suletud. Ütlesin, et ma tahaks siis vähemalt mingit muud britilikku toitu/magustoitu proovida, mida ma varem saanud ei ole ja üks tüdrukutest soovitas "crumpet´eid". Need on nii naljakad! :D Midagi pannkoogi ja vahvli vahepealset, väikeste aukudega, mis imavad kastet sisse nagu mingi käsn :D Aga päris head olid.
Nägin ära Stonehenge´i, mis on mu Inglismaa checklistis juba pikemat aega olnud. See on ikka nii naljakas tunne, kui sa oled millestki nii palju lugenud ja piltidelt näinud ja siis lõpuks... sa oled seal.
Jalutasin ringi imeilusas Bath´i linnas (ausõna, pärast Londonit järgmine linn, mida ma Inglismaal külastada soovitaks) ja avastasin kesklinnast kõige veidrama poe. Müüvad aasta ringi ainult jõulukaunistusi. Ma ei saa aru, kuidas nad miinusesse ei jää :D
Aga tavaiks olge tublid, varsti lisan Bath´i st veel pilte! :)

Comments

Popular Posts