Pages

A few of my recent obsessions

Ma tavaliselt meigiasjadest eriti ei kirjuta, aga sain need kaks asja sõbrannalt jõuludeks ja ma olen siiamaani nendest nii vaimustuses olnud, et mõtlesin, et jagaks teiega ka. Esimene on Benefit´i "World Famous Neutrals" - mu esimesed hea kvaliteediga lauvärvid. Nii ilusad toonid, õrnalt sädelevad ja püsivad nii kaua. Mustades totsikutes on sellised kreemised lauvärvid, mida saab lihtsalt sõrmega peale kanda. Ja kui armas on see karbike? Need nipid ja trikid ja lauvärvide nimed on ka vahvad :)
Teine asi on Guerlain´i "Terracotta 4 Seasons Nude 00" -  jällegi väga ilusat loomulikku tooni põsepuna, päikesepuuder ja valgustpeegeldav puuder kõik koos. Kui need kõik oleks eraldi pakendites, siis ei viitsiks ma igapäevaselt neid kõiki küll kasutada - pigem kasutaks ainult natuke põsepuna. Aga kui nad juba kõik koos on, siis on nii lihtne kõigest natuke võtta (kui tuju on) ja tegelikult jääb päris mõnus õrnalt sädelev lõpp, mis on isegi loomulikum, kui lihtsalt põsepunaga :)
Üks väga väga imelik asi, mis mulle viimasel ajal rõõmu pakub - üleni mustad kohvitopsid! Londonisse sõites ostsin rongijaamast ühe kohvi ja mulle nii meeldis see kohvitops. Selline tunne, et kohv maitses ka kohe paremini, kuna mulle nii meeldis see tops :D
Ja viimase asjana (kuigi ma just alles käisin Bath´is) - ma tahaks nii väga Dublinit avastama minna! Ma pole kunagi Iirimaal käinud (ega Walesis või Šotimaal, tegelikult) ja mul on selline väike eesmärk enne oma 21st eluaastat oma kahekümne esimeses riigis ära käia. Rääkisin mõndade oma majakaaslastega ja leidsime aprilliks Ryanairiga piletid alla 10 naela. See on arvatavasti Inglismaal õppimise juures üks mu lemmikumaid asju - lähedal on nii palju avastamist väärt kohti, kuhu saab odavalt lennuki või rongiga reisida. Walesi maksab bussipilet 5 naela, kui varakult ära osta. Ja Prantsusmaale oleks ka siit lihtne minna! Aga jah, Dublin on hetkel kõige realistlikum järgmine sihtkoht ja ma olen juba nii elevil :D

6 comments:

  1. Ma käisin paar aastat tagasi Dublinis ja nii meeldis!! Hästi armas linnake ja pisut meenutas ikka Inglismaad ka :)

    BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo, kui sul mingeid soovitusi on siis võiksid jagada! Kui sa veel midagi mäletad :)

      Delete
  2. Õpin ka Inglismaal (mitte kaugel Birminghamist :P) ning täitsa nõustun, et siit reisimine on nii odav ja mugav kaa. Käisin hiljuti just Cardiffis, Walesis. Soovitan soojalt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eksole! :) Tore kuulda, nüüd ootan seda trippi ka juba nii väga :)

      Delete
  3. mul on eesmärgiks 30ndaks sünnipäevaks külastada 30 riiki, sest see tundub realistlik idee, varasemaks vist ei saa neid riike ja vanust ühele joonele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proovi jah millalgi oma vanus kätte saada :D See minu arvates vahvam eesmärk kui lihtsalt "tahan terve maailma ära näha". Selle eesmärgi tõttu panin kõik oma varasemad reisid ilusti kirja ka, panin igast ühest pildi ja kirjutasin natuke. Kui näiteks 50sena oled 50 riigis käinud siis on ju vahva tagasi vaadata, kuna arvatavasti paljusid reise enam nii selgelt ei mäleta :)

      Delete

JUST SEE © 2014