Pages

The best view of Birmingham

Eile oli orgaanilise keemia eksam (ehk eksam, mida kõik juba kuu aega varem põdema hakkavad) ja mul on nii hea meel, et see nüüd tehtud on! Tundub, et läks täitsa hästi ja pärast eksamit tuli päike ka välja :) Läksime kõige ilusama vaatega kohvikusse (tegelikult see pigem baar, aga nad teevad kohvijooke ka ja üllatavalt ei ole need üldsegi kallid) ja puhkasime ajusid, haha :D Kuus eksamit veel!

P.S. Ma ei tea, kas keegi Inglismaal/Ameerikas õppiv inimene jagab minuga sama probleemi - olen praegu raamatukogus ja vaatasin et läpaka aku saab kohe tühjaks. Mõtlesin et küll on hea, et ma laadija kaasa võtsin... Aga mis te arvate, kas ma adaptori võtsin kaasa? :D Nii tihti on sama jama :D

Alex Aiono - One Dance and Hasta el Amanecer mashup

4 comments:

  1. Esimene asi mis kotti panen on adaptor :D :D (Õpin Inglismaal)

    ReplyDelete
  2. These pictures are gorgeous and you look very cool:)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014