Pages

05/06/16

Lõpuks on kõik eksamid tehtud ja kaamera jälle rohkem kaasas :) Super mõnus hommikusöögikoht - Bill´s (seal saab lõunat ja õhtust ka süüa, aga minu arust on hommikusöök seal kõige parem). Londonis ja mujal Inglismaal on ka neid kette, nii et kui kunagi Inglismaal brunchitamiseks kohta otsite, siis see on super.  
Meie armas raamatukoguke, kus päris mitmeid tunde (pigem päevi) sai istutud, lõhutakse varsti maha. Seespoolt ei ole see tõesti eriti modernne ja ruumi võiks veelgi rohkem olla, aga mulle nii meeldib see raamatukogu just väljastpoolt. Sobib nii hästi ülejäänud campusega kokku ja on selline vanakooli "red brick" ülikoolile omane. Selle asemel on juba peaaegu valmis saanud uus raamatukogu, mis on väljastpoolt üleni klaasist! Loodetavasti on see siis vähemalt seest hästi vinge.
Viimane eksam oli siis sellises ruumis - nagu Harry Potteri filmis oleks.
Pärast eksamite lõppu oli meil siis aastalõpu üritus sulgpalluritega, õhtusöök ja auhindade jagamine ja pärast läksime kõik koos välja. Esimene auhind, mis ma siis sain oli "Queen of the dance floor". Kujutate ette, mina ja kaks poissi kutsuti kõigi ette ja anti 30 sekundit, et tõestada, kes kõige paremini tantsib! :D Aasta aega tagasi ma poleks kohe kuidagi midagi sellist julgenud teha, aga pärast aastat aega tantsimist olen ju siis natuke julgemaks muutund ja tegin lihtsalt pulli seal :D Siis sain veel "auhinna" kõige ebaoriginaalsemate kostüümide eest, haha. Iga kolmapäev kui sportlased lähevad välja, on tavaliselt riietuseks mingi kindel teema a la superkangelaed ja kuna ma ei taha iga nädal raha raisata siis enamasti meisterdan lihtsalt midagi oma riietest kokku. Aga julgen öelda, et seal oli hullemaidki "audindu", haha. Peale selle sain veel "fighting spirit" auhinna ja auhinna selle eest, et tüdrukute esimese tiimi kapten olin. Kõik tiimikaptenid valmistasid ette kõned ja nii tore oli aastale tagasi vaadata ja meelde tuletada, mis pulli me kõik tegime.

P.S. Kehlani-Runnin on nii hea laul



2 comments:

JUST SEE © 2014