Pages

Tallinna soovitused

Cafe Mademoiselle Solarise välisterassil on üks uus ja mõnus koht (sees üleval korrusel on samuti istekohad). Kohvikus valmistatud limonaade serveeritakse nii isuäratavalt ja salatid olid ka seal super head (maksid alla 10 euro). Suveks nii perfektne koht :)
Ja lõpuks sain käidud ka Radissoni Lounge 24-s, kust 24ndalt korruselt saab siis vahvasti Tallinna imetleda.
Sellest mul küll head pilti pole, aga vanalinnas Uuel tänaval avati selline jäätisekohvik nagu "Gelato Ladies", mis oli ka mõnus koht ja sooja suvepäevaga soovitaks minna :) Sellised 3 uut kohta siis minu jaoks!

2 comments:

  1. Lounge24 on väga lahe koht, kuid see Cafe Mademoiselle Solarise välisterass.. Hmm.. ma sain seal nii halba teenindust ja kõige halvema maasika margarita, mis kunagi joonud olen. Kuidas on üldse võimalik sellist jooki halvasti teha? .. Teenindus oli ka poliitiliselt korrektne, naeratus oli näos kui võeti tellimus, kuid nii kui ära keerati nägu, tuli ette see ülbe üleolev nägu. Minu jaoks on müstika see, et teenindajad ei saa aru, et nad saavad jootraha vastvalt teenindusele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehk sattus keegi halb teenindaja... Mul oli õnneks teenindus ka väga hea.

      Delete

JUST SEE © 2014