Pages

04/09/16

 Mõned postitamata jäänud pildid suvest :) Oslo oli ikka nii ilus
Õeke
Ja vennake
Tahaks soovitada kinost sellist filmi nagu "Koorekiht", nii lahedas stiilis film Blake Lively ja Kristen Stewartiga. Ainult lõpp oli natukene... ootamatu :D
Ja mõtlesin et küsiks, kas keegi mu lugejatest on kunagi jälginud oma veregrupi järgi toitumist et immuunsüsteemi tugevdada (või mingil muul põhjusel)? Ja kuidas see siis mõjus? Ma varem ei teadnud et on nii spetsiifilised asjad, mida mõne veregrupiga üldse süüa ei soovitata (a la B veregrupiga ei tohiks tomateid ja maisi süüa), aga ma pole eriti kuulnud et keegi mu tuttavatest selliseid asju jälginud oleks. Hakkas lihtsalt huvi pakkuma :)

4 comments:

  1. Kusjuures ka minul tekkis selle veregrupi järgi toitumise vastu eelmisel sügisel huvi, kuid kuna minu biokeemia õppejõud selle teema vastu ülimat skeptilisust üles näitas ja meile mustvalgelt selgeks tegi, et selline asi ei saa võimalik olla, siis kadus ka minu soov asja lähemalt uurida. Siinkohal pean tunnistama, et õppejõu täpset põhjendust ma ei mäleta - küll aga mäletan, et ta oskas asja teaduslikult ära põhjendada ja nimetas veregrupidieeti tavaliseks ""klikimagnetiks".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen ka netist näinud inimesi, kes väidavad et see on kõik üks jama aga ma pole teadusesse ise süvenenud. Biokeemia õppejõud peaks aga tõesti üsna usaldusväärne allikas olema :D Peaks ise ka süvenema, siis oleks süda rahul. Neid inimesi, kes veregrupi järgi toitumist kiidavad on ju ka ikkagi kuidagi imelikult palju...

      Delete
  2. Jah, mõtlesin isegi enne kommenteerimist väikest uurimistööd teha, kuid laiskuseuss ja õppejõu solidaarsus tegid mu tahtmisele 1:0 :D Seda, et paljud inimesed seda järgivad, usun ma küll, sest eks iga uus ja huvitav dieet äratab huvi ja kui vajutada õigetele ""nuppudele", siis ongi inimmassid kaasatud. Minu skeptilisusel ei ole tegelikult mingit põhja all, ma lihtsalt usun sellesse, et paljud asjad on inimeste peades kinni - kui sa midagi usud, siis see võibki toimida. Igal juhul põnev teema, mille üle arutleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njaa, vana hea platseeboefekt, täitsa võimalik :)

      Delete

JUST SEE © 2014