Pages

21/10/16

Long time no blogpost! Peaaegu kuu aega möödas :O Hull kui kiiresti aeg vahepeal on läinud. Kolmas aasta ülikoolis on alanud suure töökoormusega ja nädalavahetuseti olen palju peiksil Worcesteris külas käinud. Iga kolmapäev on jälle ülikoolide vahelised sulgpallivõistlused + ma olen sellel aastal ülikooli tiimi turundusemutt + aitasin ka Inglismaa National Badminton League mängude organiseerimist (seda õnneks raha eest, haha), nii et tegemist on palju olnud.
Kahe nädala pärast on meil mäng Edinburghis - ehk see oleks minu esimene kord Šotimaal! Üritan selle aasta tiimikaptenit veenda, et me sinna rongiga sõitmise asemel pigem lendaks. Siis jääks aega natukene linna avastada ka :)

Üks selle aasta ärimoodulitest nõuab väga paljude artiklite lugemist ja tänu ühele artiklile avastasin täna hommikul nii palju uusi sõnu :D Ma ei tea, kas keegi veel naudib uute sõnade õppimist, aga mulle meeldib neid siia ikkagi kirja panna, kuna siis on hea hiljem ka meelde tuletada :D

imprudent-ettearvamatu
pensive - mõtlik
dire-kohutav
salience-silmapaistvus
plethora-üleküllus
decipher-lahti mõtestama

Ja appi, viimasel ajal olen nii palju häid uusi laule leidnud. Jagan siin ka mõned:

Cashmere Cat-Trust Nobody ft Selena Gomez & Tory Lanez
Years&Years-Meteorite (Fakear Remix)
Aluna George-Not Above Love

See nädalavahetus lähen esimest korda sellisesse linnakesse nagu Berkshire ja korra peatun vist Oxfordis ka, nii et üritan kaamera kaasa võtta ja natuke pilte teha et natuke rohkem seda blogimaterjali oleks :)

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014