Pages

23/11/16

                                                                                                                                                              Tuli täna kirjutamise tuju peale :) Mõtlesin, et jagaks teiega toredat uudist - saan teha oma lõputöö oma esimese valiku kohta! Kõik meie professorid andsid erinevaid valikuvõimalusi lõputöö teemade kohta ja igaüks pidi valima 5 teemat, eelistatuse järjekorras. Kui sama professori teemat valib mitu õpilast, siis saab teema see õpilane, kellel eelmisel aastal parem tulemus oli.
Kui ma suvel esimest korda kõiki soovitatud teemasid läbi lugesin, läks silme eest ikka päris kirjuks - pooltest ei saanud ausalt öeldes mitte midagi aru. Kõige rohkem pakkusid huvi meditsiiniga seotud teemad ja mu esimene valik oligi "Gold nanoparticles for targeting cancer : imaging and diagnostics". Kartsin, et paljudele meeldib see teema (ja näiteks kellelegi, kellel oli eelmisel aastal minust parem tulemus) aga õnneks sain 2 nädalat tagasi teada, et teema on minu! :) Nii hea on lugeda ja kirjutada millestki, mis mind reaalselt huvitab. Mitte, et see teema lihtne oleks, aga siiski palju parem kui tuimalt mingist molekulist/reaktsioonist/ainest artikleid lugeda, mis igapäevaeluga mitte kuidagi ei seostu. Kulla kasutamine vähi ravimiseks on ikka päris huvitav!
                                                                                                                                                             Veel tahtsin mainida eriti freaky´t filmi, mida ma eelmine nädal vaatasin - Colonia. Otsisin pigem romantilist/rahulikumat filmi ja see oli romantiliste filmide kategoorias uuematest üks populaarsemaid, Emma Watsoniga. Kes iganes seda vaadata plaanib - rahulik ja romantiline see film küll ei ole! :D Üksinda vaadates hakkas ikka päris kõhe. Film on tõsielul põhinev ja räägib millestki päris õudsast, mis Tšiilis 1970ndatel toimus. Ma ei taha liiga palju ära anda, aga film oli tegelikult väga hea ja ma soovitan vaadata, lihtsalt et hoiatan ette - see on päris õudne.

Paar head laulu ka:
Vice-Steady 1234 ft Jasmine Thompson
Jalen Santoy-Foreplay

4 comments:

  1. Niiii kena punane kleit! Mul on punasega üldse mingi teema, mul on selles toonis esemeid mega vähe ja kuidagi ei tõuse käsi punase järele, aga tahestahtmata kui heledapäistel näen punast seljas, siis ahhetan ja ohhetan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, aitäh :) Mul tuleb tegelikult see punase tuju ainult suvel peale, siis kui natukene juba päikest saanud :D

      Delete
  2. Kusjuures ma olin eelmisel nädalal üksinda kodus ja tahtsin ka midagi romantilist ja samas rahulikku vaadata ning ka mulle jäi Colonia kohe silma kui üks uuemaid. Õnneks vaatasin enne treilerit ning sain kohe aru, et üksinda kodus olles mul vist pole julgust seda filmi vaadata :D ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa:D Ei tea miks mul nii palju taipu polnud et enne treilerit vaadata :D

      Delete

JUST SEE © 2014