Pages

Edinburgh

                                                                                                                                                                                                                                                                                               Sellel aastal said Edinburgh´i tüdrukud esimesse liigasse, nii et meil oli mäng Šotimaal! Ülejäänud tiim tuli kella üheksase rongiga täpselt mängu ajaks, aga mina otsustasin minna kella seitsmese rongiga et jõuaks enne mängu natuke linna avastada ka.
Paljud tuttavad soovitasid kindlasti lossi vaatama minna, aga ma sisse siiski ei läinud - 16 naela pileti eest tundus natuke palju :D Vaade lossi juurest ja tänavad olid kõik nii ilusad, kesklinnas müüdi igal pool kiltisid (kilte?) ja šoti aksent on nii lahe :D    

                                                                                                                            Kui ülejäänud tüdrukud kohale jõudsid, naljatasid nad muudkui et milline turist ma ikka olen ja et kuidas ma viitsisin kella seitsmese rongiga tulla. Aga viis minutit tänavatel jalutamist ja kõigil olid kaamerad väljas :D 
Õnneks võitsime oma mängu ja tagasi sõites oli kõigil hea tuju :D Ja mul nii hea meel, et ei istunud terve aja ainult sulgpallihallis, vaid sain linna ka näha. Ma ei tea, millal minust järsku selline avastaja sai, aga praegu on see küll üks mu lemmikumaid tegevusi :D

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014