Pages

22/01/17

                                                                                                                                                                                                                                                                        Kuna varsti on ülikoolidesse kandideerimise aeg, mõtlesin et kirjutan siia paar reakest.. Mul on väga hea meel, et ma olen päris mitmele inimesele selle protsessiga abiks olnud, aga samas üks päev avastasin ma endale õuduseks et mu facebooki sõnumites (selles eraldi kaustakeses, kuhu kogunevad nende inimeste kirjad, kes su sõbrad ei ole) oli päääris palju sõnumeid Inglismaa ülikoolide kohta, mis olid saadetud umbes AASTA tagasi. Ehk siis - kui kellelgi on mingeid küsimusi siis palun saatke need meilile, mitte facebook´i, sest ma ausõna ei pane seda eraldi kausta enamuse ajast tähele! Meili vaatan aga kogu aeg :) Ja mul on nii hea meel, kui ma kellelegi abiks saan olla! :)

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014