Pages

Nali naljaks


Mõned pildid vaheajast, kui mu 2 sõbrannat Inglismaalt külla tulid :) Näitasin neile Tallinna, käisime vanalinnas ja Radissoni katusel ja Boheemis ja Komeedis ja ikka nendes kõige paremates kohtades :D Üheks päevaks läksime Helsingisse ka, nad polnud kumbki varem ei Eestis ega Soomes käinud, ehk siis mõtlesime et laevaga oleks vahva päevakeseks minna. Muidugi valisime kõige tuulisema päeva, kus temperatuur tundus nagu -26. Üks mu sõbranna Soomest oli kirjutanud meile listi kohtadest, mis läbi käia ja me siis muudkui jalutasime - hüppasime 5 minutiks kuskile poodi/kohvikusse sooja, ja siis jalutasime edasi :D Nii külm oli, ma olen ka ikka Inglismaal juba pehmeks ära muutunud. Nende jaoks oli see kõige külmem temperatuur, mida nad üldse kunagi tundnud on.
Aga jaa, nüüd olen Inglismaal tagasi ja räägin siis, mis selle postituse pealkirja inspireeris. Teate loengutes neid toole, mida peab enne lahti tõmbama kui istuda saad? Vot istusin siis loengus ja selja tagant poiss kukutas oma pastaka maha ja palus, et ma tal seda üles leida aitaks. Tõusin siis toolilt ja andsin talle pastaka... ja istusin tagasi maha. Aga vot selle tooli unustasin uuesti lahti tõmmata. Mis tähendas et ma panin täie latakaga põrandale maha (keset loengut!) nii et KÕIK pöörasid oma pead ümber, et vaadata mis juhtus :D Niiii piinlik, haha! Naersin küll, kuna see oli ikkagi päris naljakas, aga natukese aja pärast hakkas pea täiega tuikama. Olin pea kukkudes vastu lauda ära löönud... Kannatasin seda peavalu siis kuskil 20 minutit ja siis küsisin sõbrannalt paratsetamooli. Natukeseks läks peavalu ära aga hiljem tuli ikkagi tagasi. Ja mis eriti imelik - paremalt poolt hakkas hammas valutama. Eriti, kui midagi närida... ja haigutada on ka valus! Arvatavasti tegin siis kuidagi närvile liiga. Täna on kolmas päev sellest vahvast õnnetusest, närida on ikka valus ja selline väike peavalu kimbutab siiamaani. Ei teagi, kas oodata nüüd et see ajaga ära läheks või peaks arstile minema. Ma ikka oskan...

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014