Pages

25/02/17

                                                                                                                                               Long time no blogpost! Eelmisel nädalavahetusel olid meil ülikoolidevahelised võistlused ja saime naispaaris Nicolaga pronksi - oma ülikoolist olime ainukesed medalistid sulgpallis :) Selle võistluse standard on ikka väga kõrge, eriti nais- ja meesüksikus, kus ülikoolid põhimõtteliselt palkavad sportlasi enda ülikooli mingit lihtsat kursust tegema lihtsalt selleks, et nad saaks ülikooli eest mängida. Aga jah, naispaaris õnnestus meil kuidagi see medal saada ja meil oli päev otsa selle pärast suu kõrvuni, haha.
Kahjuks õnnestus mul veerandfinaali jooksul oma õlale kuidagi liiga teha, nii et no ikka kohe päris valus oli. Läksime meie ülikooli füsoterapeute otsima aga kahjuks neil oli teistest spordialadest nii palju inimesi juba järjekorras, et minu jaoks neil aega ei olnud. Üks nendest ütles siis mulle, et kui sul ikka väga abi vaja on siis pane kergejõustiku särk selga ja mine kergejõustiklaste telki, seal aidatakse kõikide ülikoolide õpilasi (aga ainult kergejõustiklasi). Küsisin, et kuidas ma siis ütlen et ma oma õlga vigastasin... Füsoterapeut soovitas siis, et ütle et sa oled kuulitõukaja. No palju õnne :D Mina ja kuulitõukaja. Õlg oli aga nii valus, et ma lihtsalt pidin kontrollima mis värk on.
Läksin siis sinna telki, kergejõustiku särk seljas (koos minu sulgpalliseelikuga, muidugi kuulitõukajad kannavad seelikuid) ja ootasin kuskil pool tundi. Lõpuks vabaneb siis üks füsoterapeut, selline lõbus vanem naine, ja küsib mis ma siis teinud olen. Unustasin juba seal niisama istudes ära, et ma pean valetama ja läksin siis näost natuke punaseks ja ütlesin et kuulitõuke ajal vigastasin õlga. Vaatab siis mulle sellise naljaka näoga otsa (ma pole vist tõesti just kuulitõuke stereotüüp) ja küsib küsimusi edasi. Kas see oli hommikul soojenduse ajal? Kas valu tekkis viske ajal või pärast viset? Kas ma saaksin näidata mis liigutust ma täpselt tegin? Mis kell mu järgmine võistlus on? Mõtlesin, et kui ma nüüd ütlen mingi aja ja ta teab, et tegelikult kuulitõuge sellel ajal ei ole, siis on jama. Ütlesin et kell 2 ja siis ta noogutas, käskis selili visata ja hakkas õlga masseerima. Mõtlesin et oh, õnneks nüüd on selle kuulitõuke jutuga kõik (ausõna ma ei tea kuulitõukest mitte midagi), aga siis ikkagi õlga masseerides küsib et kaua ma siis selle spordiga tegelenud olen, kas ma olen Inglismaal oma vanuseklassis üks paremaid ja kui tihti ma võistlen. Ma ei teagi, kas ta nägi mu vale läbi ja lihtsalt muigas ja läks sellega kaasa, või ta tõesti jäi mind uskuma. Igatahes õlg olevat väga pinges, teipimine loodetavasti natuke aitab aga kui valu enne järgmist võistlust ära ei lähe siis ma ei tohiks võistlemist jätkata. Andsin siis oma allkirjad, et olen kuulitõukaja Birminghami ülikoolist, sain füsoterapeudi abi ja läksin tagasi sulgpallihalli.
Mängisime ikkagi poolfinaali ära, õlg oli valus küll aga ei saanud ju poolfinaalis loobumisvõitu anda! Nüüd, nädal aega hiljem on juba natuke parem aga samal õhtul ei saanud enam särkigi seljast ära võtta :D Vähemalt pole enam mingeid suuri võistlusi tulemas, nii et saab sulgpallist puhata ja rohkem koolitööd teha. Jee...
                                                                                              Paar head laulu ka:

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014